Det borras, sågas och lödas. Full aktivitet i klubblokalen.
Visar inlägg med etikett Bygge. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bygge. Visa alla inlägg
torsdag 28 februari 2013
måndag 12 november 2012
Byggstart för inomhussäsongen
Vi passar på och smygstartar med en byggkväll nu på torsdag den 15:e, och några torsdagar framåt, kl 18:30 i vår bygglokal på Wadströmsgatan 9B. Det kommer lappas och lagas på förra årets plan, och för er som inte brukar spara på deprondamm så har vi både depronflak och kolfiber till självkostnadspris. Mallar till minst två olika flygplansmodeller finns också att dela på. Det kanske inte behöver nämnas, men även alla NRFK:are är mer än välkomna.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





